Oto lista często zadawanych pytań (FAQ) klientów dotyczących naszej firmy remontowo-budowlanej:

Nasza oferta nie obejmuje projektowania wnętrz, jednak przez lata pracy nawiązaliśmy współpracę z firmami realizującymi również takie usługi i z czystym sumieniem polecimy jedną z nich.

Jak najbardziej. Na wszystkie wykonane przez nas prace remontowe udzielamy aż 2 lat gwarancji.

Oczywiście, zajmujemy się każdym aspektem związanym z remontami.

Zapewniamy regularny kontakt z klientem przy wykorzystaniu wszelkich aktualnie dostępnych metod elektronicznej komunikacji (e-mail, WhatsApp , Messenger) i jesteśmy dostępni do odpowiedzi na wszelkie pytania oraz rozwiązywania ewentualnych problemów.

Nasze wyceny są szczegółowe i zawierają wszystkie koszty związane z projektem.  Zapewniamy przejrzystość cenową.

Tak, chętnie udostępnimy referencje od naszych zadowolonych klientów, którzy korzystali z naszych usług w przeszłości.

Nasza firma posiada ubezpieczenie od szkód, które jak w każdej branży mogą się przydarzyć z przyczyn niezależnych. Takie ubezpieczenie chroni zarówno nas, jak i naszych Klientów.

Nie. Doskonale znamy rynek i wiemy, że jest to jedna z największa obaw wielu osób. Dlatego też stawiamy bardzo duży nacisk na oględziny oraz przygotowanie szczegółowej oferty, w której nie ma mowy o ukrytych kosztach.
Ewentualne niespodzianki mogą jedynie wynikać z dodatkowych prac, które nie były wcześniej ustalone. Natomiast w przypadku takiej sytuacji – zawsze informujemy o fakcie, przed ich wykonaniem.

Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się skontaktować z nami. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!